Ordensregler for træningshal med simulatorer

Træningshallen stilles under brugernes beskyttelse – efterlad den som du ønsker at forefinde den.

Alle medlemmer bør medvirke til, at inventar og installationer ikke udsættes for overlast. Det er medlemmernes pligt at overholde ordensreglerne og at påtale overtrædelser.

Brug af ikke rengjort udstyr og overtrædelse af øvrige ordensregler kan medføre bortvisning og karantæne fra hallen.

Den daglige åbningstid er fra kl. 06.00 og man skal være ude af hallen kl. 23.15. Der tilsluttes alarm.

Man skal bestille en tid i Golfbox for at benytte simulatorerne.

Det er kun tilladt at færdes i træningshallen med rene indendørs (golf)sko. Udstyr, bags og køller må ikke medbringes medmindre det er omhyggeligt rengjort. Overtøj, udendørs beklædningsgenstande, fodtøj o.l. skal opbevares i vindfanget.

VIGTIGE REGLER FOR SPIL:

Simulatorerne er avanceret og kostbart udstyr, der fordrer korrekt brug.

For at benytte simulatorerne er der et par regler, der skal overholdes:

• Alt udstyr skal være rent
  • Du skal benytte indendørs sko - ikke beskidte golfsko! Undgå spikes da de kan ødelægge gulvtæppet - så husk skiftesko.
  • Du skal benytte de specielle golfbolde, der er beregnet til spil i simulator. Du kan købe din egen i sekretariatet for 50,- kr./stk.
    De specielle bolde giver et mere præcist resultat og bedre målinger, pga den specielle opbygning med en metalbøjle i midten.
    Har du ikke lige en af de speciellebolde, må du dog gerne benytte en helt ny bold fra æsken uden nogen former for markeringer eller reklametryk.

Med andre ord er det forbudt at benytte egne, brugte bolde med nogen form for markering. Snavs og aftryk er simulatorernes værste fjende, og kan på sigt ødelægge udstyret.

Brug af ikke rengjort udstyr kan medføre bortvisning og karantæne fra hallen.

ADGANG TIL HALLEN:

For at kunne få adgang til hallen skal man have en nøglebrik. Alle der allerede har en nøglebrik til fx baghus, har fået opdateret deres nøglebrik med en pinkode. Pinkode skal bruges efter kl. 18. Pinkoden er dit medlemsnummer.

Adgangen til hallen sker gennem døren i gavlen af bygningen ud mod den nye p-plads.

PUTTING GREENEN:

Den nye putting green i hallen er desværre blevet konstrueret forkert fra leverandørens side og udviser stadig mangler efter reparationen. Der er en forventning om at overfladen sætter sig bedre ved brug. Putting greenen må derfor meget gerne benyttes. Vi har målt hastigheden på greenen til stimpmeter 9,5, hvilket svarer meget fint til gennemsnittet i Hedeland.
Egne bolde må benyttes.

UDSLAGSSTEDER:

I hallen er der også to nye udslagssteder, hvor du kan slå med rigtige golfbolde. Udslagsstederne kan også benyttes fra mandag og kræver ikke nogen form for booking på forhånd.
Egne bolde må benyttes.

FORFRISKNINGER:

I hallen er der lavet et mindre tekøkken, der er til fri afbenyttelse. I tekøkkenet er der også to køleskabe, hvor der kan købes forfriskninger. Følg venligst skiltningen på stedet.

Du må gerne tage egne forfriskninger med i hallen.

OVERVÅGNING:

Hedeland Golfklub skal gøre opmærksom på, at hallen er videoovervåget både indenfor og udenfor.

PARKERING:

Der er etableret 30 parkeringspladser udenfor hallen, fordelt på begge siden af vejen.

Øvrigt:

• Beklædning, sko eller andet udstyr må ikke "overnatte" i træningshallen.
  • Løse effekter vil med jævne mellemrum blive indsamlet og fjernet, uden ansvar.
  • Vask af alle former for udstyr skal være sket inden ankomst. Ikke på toiletterne!
  • Dyr må ikke medtages.
  • Klubben kan ikke påtage sig ansvaret for udstyr, effekter og andre værdier for medlemmer og gæster, der besøger Golfklubben Hedeland.
  • Eventuelle skader, mangler eller klager vedr. klubbens ejendom meddeles til sekretariatet.
  • Rygning er forbudt overalt.