Markedsføringsafdeling

Kvalifikationer:

kompetance i kommunikation, strategi og markedsføring og gerne ledelseserfaring. Interesse i at medvirke aktivt til promovering af Hedeland Golfklub. I besiddelse af en god forståelse for golfsporten og de udfordringer denne står overfor.

Aktivt medvirke til afvikling af diverse tiltag og aktiviteter specificeret under ansvar/opgaver.

AFDELINGSANSVAR/opgaver:

• at sikre en positiv udvikling i sponsormasse samt sponsorindtægter for Hedeland Golfklub. Ved at skabe attraktivitet og "value for money" for sponsorer ved hjælp af løbende kommunikation til sponsorer, gennemførelse af arrangementer i og uden for sæsonen.
  • planlægning af den kommunikative indsats med udnyttelse af website, ved hjælp af planlagte PR og kommunikationsaktiviteter, at skabe interesse for og information om Hedeland Golfklub i pressen til gavn for klubbens medlemmer og sponsorer.
  • årligt opbygge detaljeret tiltags- og aktivitetsplan for markedsføringsudvalgets arbejde. Her tænkes på pressekontakten, sponsorkontakt og aktiviteter for disse, mål og rammer for website kommunikation samt udbygning af klubbens generelle informations- og indtægtsplatform.
  • månedlig rapportering - og til hvert bestyrelsesmøde - om resultater, opfølgning på planer og forventninger for kommende periode.