Velkommen til sponsorsiden i Hedeland Golfklub

Et sponsorat i Hedeland Golfklub giver sponsor mulighed for at profilere sig i forhold til klubbens ca. 1400 medlemmer samt ca. 5000 årlige greenfee gæster.

Skilte på banearealet, ved klubhuset og ikke mindst på vort velbesøgte website giver opmærksomhed i reklamemæssigt øjemed.

Som sponsor er der mulighed for at afholde "Company Days" for kunder og forretningsforbindelser, sponsorer inviteres til en række arrangementer i sæsonens løb, og det er muligt at kombinere forretning og netværkspleje med golfspil.

Vort veludbyggede baneanlæg med gode træningsfaciliteter og ikke mindst et indendørs anlæg til brug især når banen er sne - eller frostdækket gør det muligt, at dyrke golfen året rundt i  Hedeland Golfklub.

Udnyt muligheden for at udvikle de forretningsmæssige forhold i golfregi ved at tegne et sponsorat i Hedeland Golfklub.

Vil du høre mere om sponsering i Hedeland Golfklub, så kontakt forretningschef Vicente Danielsen på tlf. 4613 6188 eller via kontaktformularen